Robocoop Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) http://www.fvn.no/lokalt/mandal/article718705.ece Dette må være han frekke konduktøren. Forøvrig typisk NSB. Et elendig selskap. Endret 13. november 2009 av Super8 Fjernet forsøk på identifisering Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Konduktøren var sikkert muslim og neger. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg dratt i nødbremsen. Her kunne det helt klart oppstått en fare situasjon hvis barnet hadde begynt å løpe etter toget. NSB sier at det ikke var konduktørens feil, men han kan da umulig bekrefte at det er klart hvis folk faktisk holder å gå av toget. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Grunn for endring: Fjernet forsøk på identifisering Identifisering å skrive hvordan en person ser ut i grove trekk? I tillegg er det flere år siden jeg tok toget... Nu vel... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hva skjer hvis man setter foten i døra på signaturtogene (når døra er på vei igjen)? Går den opp igjen som på bussene/trikkene/t-banen her i byen? Endret 15. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hva skjer hvis man setter foten i døra på signaturtogene (når døra er på vei igjen)? Går den opp igjen som på bussene/trikkene/t-banen her i byen? Jeg ville ikke ha prøvd, for å si det sånn. Jernbanen har de mest knallharde og kompromisløse fagforeningene. Dører som kapper av lemmene til folk som prøver å "skille seg ut" blir sikkert ansett som god moral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå