Pokey Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hei. Etter ca. 66% av en nedlastning i µTorrent kom det at fildestinasjonen ikke ble funnet eller noe sånt så nedlastningen ble avbrutt. Hvis jeg nå prøver å starte/force starte nedlastningen får jeg "File missing from job. Please recheck." Hva har skjedd? Endret 13. november 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 det kan være fordi torrent fila blir borte fra disken, f.eks laster du ned den kan den bli lagret i temp mappen på maskinen. pass på at alle torrent filer blir lagret et sted. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Kan jeg gjøre noe med det da? Uten å måtte starte hele nedlastningen på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Laste ned torrentfilen til f.eks C:\ og slette den som er i uTorrent. Åpne torrentfilen, last ned til akuratt samme sted med mapper og alt. Da sjekker torrenten etter filer som allerede eksiterer og forsetter der den slapp. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Takk Så jeg bare høyreklikker og remover i µTorrent? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 oog den er i gang igjen! Takk for svar Lenke til kommentar
Newar Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Den kan være at utorrent ikke klarer å lese kildefilen... alstå filen du laster ned. Det som har skjedd når jeg får den feilmeldingen. Pass på at den ikke er i bruk av et annet program, eller at du har flyttet deler av filene, hvis de er splittede. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Nå laster den ned igjen, men pila ved siden av nedlastningen er rød istedet for grønn, og det laster ned i 1,3 kb/s.. Før den avsluttet lastet den ned i 100. Hva kan være årsaken til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå