dan83 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 prøver meg igjen på dette bilde jeg, men denne gangen litt bedre redigert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fint og "småklassisk" motiv. Når det er sagt så mener jeg at det falmer litt i mangelen på farger og kontraster på tross av utgangspunktet. Det har potensiale til å slå deg i magen med, som sagt, farger og kontraster men framstår på en måte som litt blasst. Vinkelen vil jeg heller ikke si meg enig i. Jeg ville nok ha offret å bli våt på knærne, eventuelt hele framparten av kroppen som jeg gjorde en annen gang da jeg la meg ned på en strand , for å få en lavere og dermed litt mer spennende vinkel. Stokken/steinen med grønske på til venstre kunne ha vært mye mer essensielle i forgrunnen for min del, ettersom den virker mer forstyrrende sånn som den er plassert der. =) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette var pent, men skulle ønske du kunne fotografert enda nærmere bakken. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har ikke pieling på fotografi, men holder med det siste forslaget her. Kjempefint bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå