Gå til innhold

MW2 online. gå opp i level

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes TDM er enklest for levling

Hva er strategien for å få masse poeng? Løper du forover og dreper et par stykker og dævver, eller legger du deg litt bakpå og samler inn forskjellige killstreaks? Tar du Challenges?

Prøver selvsagt å la vær å dø :p men liker å løpe bak fiendens linje og drepe de bakfra. Går også etter forskellige challenges.

Akkurat nå hater jeg TD :p, bare campere og annen faenskap, skal teste noen nye game mods nå.

Endret av Burny
Lenke til kommentar

FFA på små baner er jo et must. man møter jo på fiende rundt hvert eneste hjørne.

ta det brettet som ligger ute i ørkenen med en liten borerigg i midten. Setter du deg på den riggen så får du fort 2000 poeng på kort tid. Men nå har ikke jeg testa de andre så vet ikke hva som er normalt med poeng i løpet av en runde.

Lenke til kommentar
Om du havner på små baner som rust er det jo bare å bruke en akimbo p90 med rapid fire og akimbo g18 med samme ;)

Spray alt ned! :D

Nice, liker egentlig ikke spraye våpen, men på små baner som Rust må man jo ha det for å overleve :p

Må bare komme i lvl for p90, regner med at man låser opp akimbo ved å gjøre challenges på våpenet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...