iverha2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) http://www.myrevolution.no/produkt/m-facto...s-shaker/99/48/ Endret 13. november 2009 av iverha2 Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Antar du har melkeallergi siden du velger denne? Men den funker fint som alt annet av protein tilskudd. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Antar du har melkeallergi siden du velger denne? Men den funker fint som alt annet av protein tilskudd. Nei, det har eg ikkje. Er berre at den var billig, og inneheld mykje protein. Send gjerne link til noken som er beire/billigare, men lurte berre på om noken hadde erfaring med den her eller om noken kunne sjå etter om den såg grei ut. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Antar du har melkeallergi siden du velger denne? Men den funker fint som alt annet av protein tilskudd. Nei, det har eg ikkje. Er berre at den var billig, og inneheld mykje protein. Send gjerne link til noken som er beire/billigare, men lurte berre på om noken hadde erfaring med den her eller om noken kunne sjå etter om den såg grei ut. Jeg har ikke smakt denne selv, men ser folk stort sett er fornøyd. Erteproteiner smaker litt annerledes enn melkeproteiner, bare så du er obs på det. http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Fins det like billig med dei som ikkje er erteproteiner då? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Erteprotein smaker ikke annerledes! Det smaker helt forj*vlig! Har ei bøtte m-factor nå. Så lenge du tåler melk/laktose spander på deg et pulver som koster 200kr mer (Jeg holder meg for nesa, styrter shaken og skyller munnen med et glass rent vann jeg har gjort klar på forhånd. ) Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, ok Lenke til kommentar
Tarzan99 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sikkert ok, men du får ikke bedre protein enn dette: EGG Husk at kroppen kjenner igjen det som naturen har skapt, men ikke like godt det som skapes i en fabrikk. Du kan hive i deg 30g protein av egg, og kroppen tar opp alt, mens det kan sende ganske mye av tilskuddet gjennom tarmen uten å ta det opp. Det er praktisk talt umulig å ikke få i seg nok protein gjennom maten. Uansett hvor hardt du trener. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg har faktisk sluttet å ta kosttilskudd, viste seg at jeg lå over 100g mer enn jeg skulle Mange som overdriver med det proteinet, jeg ligger på 2x av kroppsvekten min. Det vil si, jeg veier 70kg og trenger bare 140g protein om dagen (kanskje litt mer på treningssdager). That it! Ikke så vanskelig å få i seg den mendgen protein ved å drikke melk, spis egg, cottage cheese og tunfisk til kvelds. Jeg har dog noen tønner med protein og gainer stående på rommet, men det bruker jeg bare til mellommåltid hvis jeg føler at jeg ikke har spist nok den dagen. Eller noen ganger til frokost når jeg ikke orker å spise fast føde. Endret 27. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå