Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er dette proteinet bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antar du har melkeallergi siden du velger denne? Men den funker fint som alt annet av protein tilskudd.

Nei, det har eg ikkje. Er berre at den var billig, og inneheld mykje protein. Send gjerne link til noken som er beire/billigare, men lurte berre på om noken hadde erfaring med den her eller om noken kunne sjå etter om den såg grei ut.

Lenke til kommentar
Antar du har melkeallergi siden du velger denne? Men den funker fint som alt annet av protein tilskudd.

Nei, det har eg ikkje. Er berre at den var billig, og inneheld mykje protein. Send gjerne link til noken som er beire/billigare, men lurte berre på om noken hadde erfaring med den her eller om noken kunne sjå etter om den såg grei ut.

Jeg har ikke smakt denne selv, men ser folk stort sett er fornøyd. Erteproteiner smaker litt annerledes enn melkeproteiner, bare så du er obs på det. http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert ok, men du får ikke bedre protein enn dette: EGG

Husk at kroppen kjenner igjen det som naturen har skapt, men ikke like godt det som skapes i en fabrikk. Du kan hive i deg 30g protein av egg, og kroppen tar opp alt, mens det kan sende ganske mye av tilskuddet gjennom tarmen uten å ta det opp. Det er praktisk talt umulig å ikke få i seg nok protein gjennom maten. Uansett hvor hardt du trener.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sluttet å ta kosttilskudd, viste seg at jeg lå over 100g mer enn jeg skulle :p

Mange som overdriver med det proteinet, jeg ligger på 2x av kroppsvekten min. Det vil si, jeg veier 70kg og trenger bare 140g protein om dagen (kanskje litt mer på treningssdager). That it! Ikke så vanskelig å få i seg den mendgen protein ved å drikke melk, spis egg, cottage cheese og tunfisk til kvelds.

Jeg har dog noen tønner med protein og gainer stående på rommet, men det bruker jeg bare til mellommåltid hvis jeg føler at jeg ikke har spist nok den dagen. Eller noen ganger til frokost når jeg ikke orker å spise fast føde.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...