bookme Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Heisann. Jeg har en hobby av å skrive fortelling,bøker,romaner ect. Og jeg lurte på hvordan jeg kan publisere noen av dem? Ville vært til stor hjelp hvis dere kunne hjelpe. Og ja,vet noen om det er en aldersgrense på publisering av bøker? Endret 13. november 2009 av bookme Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
bookme Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Hvor gammel er du? 13 Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ok. Eg hadde ein link kvar du kunne publisere tekster. Men då må du vere 16. Søk litt rundt på google:) Lenke til kommentar
bookme Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Ok. Eg hadde ein link kvar du kunne publisere tekster. Men då må du vere 16. Søk litt rundt på google:) ojaa men takk uansett Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kanskje du kunne publisere dokumentet her? Hehe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå