zimmn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Jeg har nå hatt min Touch hd i et års tid og den begynner å bli ganske slitt, og jeg begynner å få lyst på noe nytt.. jeg er veldig fornøyd med telefonen men savner egentlig et fysisk tastatur og fordelene dette har. så da ligger jeg altså mellom OmniaPro eller Touch Pro2, men HD2 frister veldig fordi jeg vet at telefonen er veldig godt bygget og hvem sier nei til en 4,3" skjerm og 1ghz prosessor? mine ønsker til telefon er: WM, stor skjerm (3,5" og opp), et fysisk tastatur, 3,5mm Jack, led-skjerm. men dette er som sagt bare ønsker, jeg er åpen for anternativer men dette er da ting jeg ønkser av min telefon.. og jeg kommer aldri til å kjøpe iPhone, så bare dropp den diskusjonen i denne tråden noen erfaring med noen av de over? Lenke til kommentar
program Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvorfor kjøpe HD2 hvis du vil ha fysisk tastatur? Tocuh Pro 2 er etter min mening veldig god. Meget godt tastatur. Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tenkt på Nokia n900? Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 HD2 frister pga skjermen og at den er så rask.. problemet med pro2 er at den ikke har 3,5jack og kjører samme prossesor som hd'en jeg har nå.. i motsettning til de andre er det litt lite.. jeg har vurdert n900, men tastaturet ser litt lite ut, eller? Lenke til kommentar
program Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Emm, jeg er ikke helt sikker på om jeg er med nå. Du kan ikke kjøpe N900 fordi tastaturet ser lite ut, men HD2 som er uten tastatur frister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå