Jakke Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Har denne maskinvaren Intel Core 2 Duo E8400 @ stock (atm) 8GB Kingston HyperX Random Harddisker NVidia GeForce 7950GT Det gjelder alle bortsett fra CS. De funker fint i Fullscreen. WoW, CoDMW2 klikker, får masse blinkende streker, nesten som snø på TVer uten signal om dere skjønner. I windowmode fungerer alt, men da mister man så mye FPS, og med dette skjermkortet så er det for mye til at det blir spillbart. Jeg har prøvd med et ATi 3870, der fungerer det i Fullscreen, men det er ikke mitt, så det er levert tilbake nå :S Får mitt 4870 imorra, men skal spille sammen med noen kompiser i kveld, så håpet på å få orden på dette snarest. Har prøvd ulike drivere også forresten! Lenke til kommentar
gregalot Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Windows 7? Hadde akkurat samme problemet med Windows 7 og cs på min Samsung 2233rz. Måtte ha samme oppløsning på skrivebordet som i cs for at det skulle bli fullscreen. Fant ut at problemet er at ATI driverne ikke finner skjermfunksjonene i Windows 7 og derfor gikk jeg tilbake til XP og da funket det helt fint. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det er med Cs og vsync/hertz på skjermen. Er WIndows Xp X64. Men det er som snø på skjermen det jeg får. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Må nok bumpe Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bruker du en driver som er nyere enn versjon 100, jeg har hørt at 7-serie kort ikke liker de driverne. Har du cd driver som fulgte med gpu kortet? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Var/er ikke mitt skjermkort. Vet ikke hvordan det er med NVidia egentlig siden jeg egentlig er ATI-mann, men ATi har lite med eldre drivere liggende. De har noe, men for det meste til Legacy. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg trudde det var NVidia GeForce 7950GT, som du ikke fikk til å fungere. Som ikke liker nvidia 1xx.xx driver, men 9x.xx går greit! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Aja, kan være det. Men jeg er ganske -_- om det nå, fordi jeg har fått tilbake mitt Radeon 4870 på RMA nå Men takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå