Nyskjerrigperen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja, som tittelen sier. Hvor mye høyere er risikoen hvis jeg glemte pillen én dag? Jeg fortsatte på den i dag selv om jeg glemte den i går. Men noen som vet? Typen tåler ikke kondom, så det er ikke alternativt hvis vi skulle ha sex før jeg begynner på nytt brett. Bare dumt av meg å ta sjansen? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det er umulig å si noe om den nøyaktige risikoen, ettersom det varierer ekstremt fra person til person. Derfor sier jeg det så enkelt som at hvis man ikke vil ha barn, så tar man ikke den sjansen. Hvilket merke er det det gjelder? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer an på hvor du er i pillebrettet. Mine p-piller er slik at jeg fremdeles skal være sikret om jeg skulle glemme det i andre, tredje eller fjerde uka. Det varierer veldig fra pille til pille, og jeg råder deg til å lese pakningsvedlegget nøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå