Razorlight Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 En av de tre kattene i huset har revet ned min Nintendo DS Lite med ladder stående i. Ene skjermfestet knakk og skjermen henger bare å dingler.. Så nå som jula er snart her har jeg tenkt å ønske/kjøpe meg Nintendo DSi Lite! Hvor er det billigt å kjøpe og er det verdt det? Er Nintendo-entusiast. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det finnes ei DSi Lite, kun DSi! Elkjøp selger Lite til 1395 og DSi til 1795, men jeg kan ikke si om det er billigst eller ikke, det vet jeg ikke! Endret 13. november 2009 av Poor Leno Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det finnes ei DSi Lite, kun DSi! Elkjøp selger Lite til 1395 og DSi til 1795, men jeg kan ikke si om det er billigst eller ikke, det vet jeg ikke! Jaja, vet hvertfall at jeg skal skaffe meg den hvite hvis jeg gjør det! Vet at det koster 1695kr på Siba. Har ikke sjekka Expert osv. enda. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Med mindre du har GBA-spill du vil spille er det vel bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Med mindre du har GBA-spill du vil spille er det vel bare å kjøre på. Jeg har GBA-spill jeg vil spille, men har 2 stk Gameboy Advance. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da kan du kjøre på med DS Lite. Fås hos CDON.com til en god pris om du ikke orker å dra deg ut av huset. Frakta kommer på 29,- NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå