chris292 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) jeg har hatt pcen min i snart 1 år, aldri hatt noe problemer med den, men forgje uke mens jeg spilte, så bare forsvant bilde på skjermen og tastatur/mus... funket ikke, men pcen stod fortsatt på. jeg brukte svenske knappen, og prøvde å starte den igjen, men det samme skjedde en gang til, ikke noe bilde på skjermen, ikke noe lys i tastatur/mus heller. den neste dagen så leverte jeg den inn til en fyr som fikser pcer.han fiksa den og alt han gjorde var å ta ut noen deler, sette de inn igjen, og resette biosen, så funket den igjen sa han. den funket i 1 en uke. men idag skjedde de samme igjen mens jeg satt på internet og surfa. jeg skrudde den av og og dro fram kabinettet og begynte å skru ut delene og resette biosen. men selv om jeg har gjort dette så funker den ikke. så jeg er helt tom for ideer for hva som er galt. Noen som vet hva dette kommer av, og hva jeg må gjøre for å fikse det? dette er pcen min http://old.prisguide.no/calc_waggon.php?waggon_id=90254 (har windows 7 64-bit ultimate, ikke vista.) Endret 13. november 2009 av chris292 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Prøv å bytt litt på rambrikkene for å sjekke om de er defekte. Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 har funnet feilen, den ene av ram brikkene var ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå