Paxor Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Er på utkikk etter et headset med høy komfort og kvalitet. Det skal i hovedsak brukes til film, musikk og skype. Og en sjelden gang til ipod. Har satt opp et par kriterier: - Pris rundt 1500,- - Semi-lukket (åpent?). Vil ha klokker, men ikke med spesielt mye isolasjon. Synes det føles unaturlig å snakke med helt lukkede headset. - Kan ikke være veldig tettsittende, da det blir ubehagelig når man skal ha det på seg i mange timer i strekk. I forhold til spenn i bøyle kan jeg nevne at Icemat (SteelSeries) Siberia er for stramt, mens Koss UR30 (hel-lukket) er ganske passe til mitt hode. Så, har dere noen anbefalinger på lur? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg anbefaler på det sterkeste http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446672 . Har hatt dette nå i 3mnd, og jeg har hatt Koss, Beyer og sennheiser headsett. og dette er definitift det beste jeg har hatt til nå "overall" . Sykt å se filmer med AC3 "surround" . Musikk og spill blir en glede med disse, og jeg kan ha dem på i timesvis uten noen problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå