Shockvalue Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei, har to spørsmål som jeg trenger svaret på. I juni 2008 hadde Statens vegvesen bilbeltekontroll hvor 2200 bilister ble tatt uten bilbelte. Hvor mange av disse var under 25 år? og Ca. hvor stor andel av skadde fotgjengere er påvirket av alkohol? På forhånd takk Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Så planen din er at folk her på forumet skal gjere research/lekser for deg? Nei takk. Lenke til kommentar
Shockvalue Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Spørsmålene er en liten del av til sammen ca. 40 spørsmål. Har gjort en del research, men sliter med disse to. Da skrev jeg inn her i håp om at noen kunne hjelpe meg. Så skjønner egentlig ikke vitsen med en slik kommentar, HValder. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Her må du ta kontakt med kildene på egen hånd for å få hjelp. Presenter deg som det du er (f.eks. skoleelev), og spør høflig om noen kan hjelpe deg. Ved spm. 1 ville jeg ringt Statens Vegvesen, ved spm. 2 ville jeg ringt Trygg Trafikk. Du kan ikke stole på informasjon du får fra et internettforum. Lykke til. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Statistisk sentralbyå har også en del trafikk-/transportstatistikk å by på. Du kan muligens finne noe hos dem: http://ssb.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå