Gå til innhold

programm jeg kan redigere både lyd og film i.

Anbefalte innlegg

hei! jeg har et prosjekt der jeg skal lage lyd til et filmklipp. jeg bruker audacity til og reddigere lyd og windows movie maker til og legge lyd og film sammen. så mit spørsmål er. finnes det et programm hvor jeg kan redigere lyd og ha filmen vedsidenav. det som er problemet med wmm er at jeg ikke kan legge lydene inn der og legge sanger oververandre. skulle gjærne hat muligheten til alt i ett.

må være gratis da og det er et + hvis det er øyder inne i programmet. gjerne noen forslag på sånne programmer også :)

takker

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! jeg har et prosjekt der jeg skal lage lyd til et filmklipp. jeg bruker audacity til og reddigere lyd og windows movie maker til og legge lyd og film sammen. så mit spørsmål er. finnes det et programm hvor jeg kan redigere lyd og ha filmen vedsidenav. det som er problemet med wmm er at jeg ikke kan legge lydene inn der og legge sanger oververandre. skulle gjærne hat muligheten til alt i ett.

må være gratis da og det er et + hvis det er øyder inne i programmet. gjerne noen forslag på sånne programmer også :)

takker

Jeg har et bra film redigerings programm som jeg runker. Der kan du legge in bilde, video, tekst, og to plasser der du kan legge inn lydfiler/musikk/lydopptak.

Det er masse annet du kan gjøre med dette programmet. Viss du for eksempel hopper fra teket på huset ditt og noen står nede og filmer kan du redigere det slik at du "hopper" opp på teket, du tar det baklengs. Programmet heter: pinnacle studio. Jeg har versjon 12. Jeg har faktisk lagt en film der jeg liksom har laget en "stunt" film, men det er jo ikke det da. Linken her helt under. Men dette programme koster jo da penger. Jeg betalte 499 kr på expert. Jeg vet at det sto at du gjerne ville ha gratis, men viss du skal ha noe som er bra, så er jeg ikke helt sikker på om du finner så veldig mye gratis. LINK TIL DET JEG LAGET MED PINNACLE STUDIO: http://www.youtube.com/watch?v=93easWey7Q4

Håper dette kan hjelpe :)

Endret av Spenis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...