NM91 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! I dag når drittværet kom la jeg merke til at den som spruter spylevæske på bakruta, spruter i en helt feil vinkel. Den spruter mest ned i bakken og ut i lufta. Er det mulig å justere på dette? Og evt hvordan? Bilen er en golf 4 om det er til hjelp Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Prøv å sett ei nål inn i opningen, og styr den nedover mot ruta. Prøv deg fram Endret 13. november 2009 av Haugsb Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Prøv å sett ei nål inn i opningen, og styr den nedover mot ruta. Prøv deg fram Nåla knakk, så det virker som om man må justere det på en annen måte. Det sitter et deksel over, men det er jeg redd jeg ødelegger hvis jeg røsker av :S Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sliter med samme greiene på min Golf 3!.. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg løste det ved å ta av det lokket som sitter over og bruke en nebbtang til å vri den rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå