cmi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vetom forumer og nettbutikker i utlandet som er meget bra? Er ute etter Promarker tusjer og sånne ting liksom! Haster Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sjekket e-Bay? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ja men blir ikke klok på disse tusjene, det er så mange forskjellige typer og sånt, og jeg hakke peiling på tegning. Poenget med dette er at jeg skal kjøpe det i julegave til dama mi, hu er ram til og tegne og male og ønsker seg disse tusjene noe grenseløst, så tenkte jeg skulle "masse handle" litt, men da gidder jeg ikke drite meg ut, for det blir mye penger i dass. Virker som dem er billigst i Engelske/Britiske nettbutikker enn Amerika faktisk. Har kikket her: Refuelled.com (Engelsk butikk) Artsuppliesonline.com (Amerikansk butikk) Prisene ligger litt over i Amerika enn i England, men langt under Norske priser, men siden det er billigere i England så er det vel like greit og kjøpe derifra, siden det også sikkert blir billigere porto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå