Zuluzion Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Trenger jeg SP1 for å bruke en 160GB hdd? Vil helst ikke legge det inn.. :-? Dårlig ytelse Takk på forhånd PS: Skal ut en tur, svarer og takker senere :wink: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Man får en pach som fikser den dårlige ytelsen Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Man får en pach som fikser den dårlige ytelsen Har patchen kommet ut da? Denne eneste måten jeg vet enda er å slette patch 811493. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Denne eneste måten jeg vet enda er å slette patch 811493. hvor sletter jeg denne da? Lenke til kommentar
froebe Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Patch 811493 er ikke inkludert i SP1. Dette er en egen patch som har senket ytelsen hos mange (deriblandt meg selv), men som kan avinstalleres i Legg til/Fjern programmer. SP1 har imidlertid også gitt enkelte et betydelig ytelsestap, men jeg mener at det skal ha kommet en patch som skal fikse dette. Jeg har ingen link til denne da jeg ikke har hatt noe ytelsestap med SP1, men kanskje noen andre kan bidra? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det enkleste er å skrive inn støtten for store disker selv. Det er fort gjort. Jeg har forklart det her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107817 For nye lesere: Her er fremgangsmåten: Start opp Notepad eller noe, klipp ut det som står i mellom <>-taggene, og lagre som 'et eller annet'.reg, f.eks diskaxx.reg <start> REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetServicesAtapiParameters] "EnableBigLba"=dword:00000001 <stopp> Dobbeltklikk, legg til i registeret, start på nytt. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Dette burde jeg gjøre oftere---> lagge et tema, dra ut, komme tilbake om et par timer og lese masse nyttig info. Takker for alle svar osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 oppgraderte filserveren min med to nye 120gb-harddisker forleden, og la i den anledning inn en fersk install av XP (ikke sp1). den ene 160gb-disken putrer avgårde uten problemer, og ble funnet med en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå