Gå til innhold

Outlook 2007: The connection to Microsoft Exchange is unavailable ...

Anbefalte innlegg

Bakgrunnen for problemet, ligger i at jeg har ikke fullført oppsettet til Exchange kontoen og at jeg ikke har lagt inn flere epost kontoer.

Det jeg opplever nå, er at Outlook gir meg feilmeldingen, men liten mulighet for å rette problemet. Jeg kommer nemlig ikke inn på innstillingene som jeg må ordne, istedet avsluttes Outlook med feilbeskjed (go Microsoft!).

Det jeg har gjort:

- Fjernet MS Office

- Purget registeret for alle referanser til Outlook

- Fjernet alt av kataloger til Outlook hos brukeren

- Installert igjen

- Tada samme feilmelding fordi epost oppsettet er lagret ett eller annet sted i Windows 7

- Googlet til jeg har gitt opp.

Det jeg leter etter, er å finne ut hvordan epost innstillinger lagres på brukerkontoen i Windows 7. I Vista fantes det en egen mail innstilling på kontrollpanelet, dette finner jeg ikke igjen.

Noen som har vært borti problemstilligen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant den etter de første bildene. Jeg tenkte aldri på å se nærmere under User Accounts kategorien.

Jeg sitter med en engelsk versjon av Windows 7, foretrekker det, siden alle kjørefeil o.l. går ikke ann å søke på i Google. Oversettelsene er i tillegg veldig dårlige.

På en annen side, så kan jo dere være fornøyde med å faktisk løse noe som ikke er tatt opp som problem i Windows 7. Jeg vet, jeg har søkt ;)

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...