Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2 loading crash HELP?

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden jeg startet og spille dette spillet har jeg sett det florerer av bugs/frysninger/crash/crashtodesktop etc... Men har ikke funnet noe som tilsvarer mitt problem.

Både singleplayer og multiplayer har samme problem og saken er som følger:

Jeg joiner et spill i multiplayer og alt går som smurt til jeg møter loadingscreen til banen jeg skal spille, da sier det stop ved at alt fryses og den kjente vista error "dingelyden" kommer. Den kan stoppe i starten/ midten eller i slutten av loadingen, ettersom den vil. Alt står stille og jeg må selv gå på task manageren. Der står det at spillet ikke svarer og en error tilsvarende til spillet. Jeg får ikke åpnet errorboksen uansett hva jeg prøver.

Samme problem i singleplayer, der stopper det i loadingen ettersom med samme følger som i multiplayer.

Jeg har prøvd løsninger som og oppdatere skjermkort-driver, directX, defragmentere spillet i steam og validisering. Ingenting fungerer

Specs på maskina mi finner du på profilen min her.

Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet eller har løst tilsvarende problem så vi får frem løsningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg joiner et spill i multiplayer og alt går som smurt til jeg møter loadingscreen til banen jeg skal spille, da sier det stop ved at alt fryses og den kjente vista error "dingelyden" kommer. Den kan stoppe i starten/ midten eller i slutten av loadingen, ettersom den vil. Alt står stille og jeg må selv gå på task manageren. Der står det at spillet ikke svarer og en error tilsvarende til spillet.

Har samme problem på 2 multiplayer maps, en snø map og en jeg ikke husker. Har Winblows Vista.

Lenke til kommentar

har samme problem, bare at jeg får det på loadingen på siste bane og en multiplayer bane. tok og re-instalerte spillet, og så tenkte jeg at jeg skulle ta og skru ned på grafikken, selv om jeg ikke har problemer med lagg. har ikke hatt problemet etter at jeg skrudde ned grafikken. har bare prøvd multiplayer med lavere grafikk siden jeg reinstalerte spillet, og da mistet jeg save-games:/

Skrudde ned AA fra 4 til 2 og skrudde ned de 3 siste mulighetene fra extra til high.

Har ikke hatt problemer etter det, men jeg venter på det hver eneste loading

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar
har samme problem, bare at jeg får det på loadingen på siste bane og en multiplayer bane. tok og re-instalerte spillet, og så tenkte jeg at jeg skulle ta og skru ned på grafikken, selv om jeg ikke har problemer med lagg. har ikke hatt problemet etter at jeg skrudde ned grafikken. har bare prøvd multiplayer med lavere grafikk siden jeg reinstalerte spillet, og da mistet jeg save-games:/

Skrudde ned AA fra 4 til 2 og skrudde ned de 3 siste mulighetene fra extra til high.

Forstår den! Sitter her med samme tanken." Nå må jeg ikke bli sint fordi den antagelighvis skal låse seg". Forbereder meg på det værste så skjer det. Får håpe de ordner det med patchen som kommer

Lenke til kommentar
Jeg joiner et spill i multiplayer og alt går som smurt til jeg møter loadingscreen til banen jeg skal spille, da sier det stop ved at alt fryses og den kjente vista error "dingelyden" kommer. Den kan stoppe i starten/ midten eller i slutten av loadingen, ettersom den vil. Alt står stille og jeg må selv gå på task manageren. Der står det at spillet ikke svarer og en error tilsvarende til spillet.

Har samme problem på 2 multiplayer maps, en snø map og en jeg ikke husker. Har Winblows Vista.

Har akkurat samme problemet. Mappet heter Derailed. Spillet crasher hver gang jeg joiner en server med det mappet. Men det har virket på det mappet før.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg hadde det så ille som deg.

Men når jeg spilte SP så fikk jeg "Disc Read Error" og dermed ble kasta ut av spillet. Den savet heller ikke checkpointene på mappet.

Som du sier så har du validert (forstår jeg det riktig at du har "verify'et spillfilene i steam")?

Det var i hvertfall løsningen på mitt problem.

Har kjørt gjennom SP og MP uten å få feilmelding etter det.

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg hadde det så ille som deg.

Men når jeg spilte SP så fikk jeg "Disc Read Error" og dermed ble kasta ut av spillet. Den savet heller ikke checkpointene på mappet.

Som du sier så har du validert (forstår jeg det riktig at du har "verify'et spillfilene i steam")?

Det var i hvertfall løsningen på mitt problem.

Har kjørt gjennom SP og MP uten å få feilmelding etter det.

Har kjørt gjennom validering 3 eller 4 ganger, kom en feilmelding om at 1 fil ikke ble validert men fikk ikke fiksa noe på det, googlesøkte hele greia men fant fortsatt ikke ut noe som helst.. Nå har jeg sletta alt av codmw2 og driver og laster det ned på nytt.. SIGH. Står at det tar 8-9 timer før det er nedlasta på datamaskina. Får vell bare vente da.

Lenke til kommentar

Har samme problemet. MacBook Pro XP (Boot Camp)

Prøv dette:

- Høyreklikk på MW2 i steam.

- Properties > Local Files

- Verify integrity of game cache

Jeg fikk melding om at 7 filer måtte lastes ned på nytt. Laster ned nå. Håper det fungerer etterpå.

Edit: Spillet fungerer for meg nå.

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar
Har samme problemet. MacBook Pro XP (Boot Camp)

Prøv dette:

- Høyreklikk på MW2 i steam.

- Properties > Local Files

- Verify integrity of game cache

Jeg fikk melding om at 7 filer måtte lastes ned på nytt. Laster ned nå. Håper det fungerer etterpå.

Jeg fikk beskjed om at 1 fil manglet eller noe... Men fikk løst mitt problem intil vidre, jeg må spille spillet på standard oppløsning og grafikk. Hvis ikke så skjærer det seg bare. Klarer og leve med det til jeg blir lei det.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at det kan være vanskelig for noen å fatte at ordet "lagg" ikke har noe med grafikken å gjøre, men har noe med forbindelsen fra client til server altså latency.

Beklager måtte bare kommentere på det.

Tilbake til topic, Jeg fikk min første crash i SP når jeg kjørte båten utenfor stupet, da kom det en loading screen og alt bare frøys. Så siden da har jeg spilt MP helt til i kveld da spillet ikke ville kjøre overhodet. Kommer til første intro også fryser det.

Har nettopp kjøpt og bygget ny pc, så har overhodet ingenting å si på spec's på kassa men heller at spillet ikke er helt 100% da det ble gitt ut. Noe blir vel sikkert ordnet ved patcher og hotfixer men til da så må jeg finne ut av dette selv. Skal prøve med å oppdatere drivere og kjøre steam greia.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at det kan være vanskelig for noen å fatte at ordet "lagg" ikke har noe med grafikken å gjøre, men har noe med forbindelsen fra client til server altså latency.

Tilbake til topic, Jeg fikk min første crash i SP når jeg kjørte båten utenfor stupet, da kom det en loading screen og alt bare frøys. Så siden da har jeg spilt MP helt til i kveld da spillet ikke ville kjøre overhodet. Kommer til første intro også fryser det.

Har nettopp kjøpt og bygget ny pc, så har overhodet ingenting å si på spec's på kassa men heller at spillet ikke er helt 100% da det ble gitt ut. Noe blir vel sikkert ordnet ved patcher og hotfixer men til da så må jeg finne ut av dette selv. Skal prøve med å oppdatere drivere og kjøre steam greia.

Det er garantert spillet! Jeg har også bygget min egne maskin og det er av enusiastklassen så regner glatt med at det er spillet som fortsatt har litt betasyndrome. Venter på patch selv, prøv det jeg gjorde. Sett ned grafikken så vil det kanskje funke, blir ikke noe eyecandy opplegg men.. Funka for meg intil vidre.

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på hva det heter hvis man har en framerate på 15 når man spiller singleplayer:)

Noen som vet når det kommer en fix eller patch som gjør at jeg slipper at spillet fryser når jeg kjører ned det stupet?

Edit: noen som har savegame av siste bane(endgame) som de har lyst til å dele? Tok selvfølgelig og re-instalerte spillet, og orker ikke å spille igjennom spillet en gang til. :innocent:

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar

Jeg tok backup av profilen min og installerte alt på nytt, kjørte ned fossen og jeg fikk fullført SP. Men da jeg gikk over på MP satte jeg opp grafikken selv og fikk spillet i rundt 7 timer før det da frøs igjen og jeg holder nå på å reinstaller på nytt. Ser ut som at det å forandre på grafikken i spillet til en høyereoppløsning får spillet til å klikke etterhvert noe mer kommer ikke jeg fram til.

Jajamensen: Jeg ville sagt at et spill hakker, noe som er pga dårlig hardware, eller dårlige drivere om du da ikke har dårlig hardware.

Lenke til kommentar

Har også hatt problemet med at spillet klikker når båten faller utfor stupet. Multiplayeren min funker da. Jeg fant ut at min multiplayer ikke funket så lenge xfire kjørte.

Jeg prøvde å stille ned grafikken og å validere spillet, men det funket ikke. Fikk sett error vinduet da. Dette var det jeg fikk opp.

Create2DTexture(diorama_woodland, 4096, 1024, 0, 827611204 ) failed:8007000e=Ran out of memory.

Har fortsatt ikke fått SP-en til :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...