moskito Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hei jeg har bestilt en pc. Den kom til oslo post terminal fredag klokka 8.00 dette er også omlastningsterminalen he jeg bor. Bor like utenfor oslo. ca 25min. Sender posten pakken derifra fredag sånna t den kommer lørdag? eller må jeg vente til mandag. Jeg vil ha pc@n i dag MvH Moskito Endret 13. november 2009 av moskito Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 I morgen desverre ;-( Lenke til kommentar
moskito Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 I morgen desverre ;-( Ok, jeg får smøre meg med tolmodighet. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du har den på mandag. Pakker står stille i helga hos Posten. Bare brevsendinger som kommer på lørdager. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Du har den på mandag. Pakker står stille i helga hos Posten. Bare brevsendinger som kommer på lørdager. Ok Men på postkontoret sa de at den kom i dag ? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Pakkene står stille mellom terminaler, men ikke mellom terminal og utlevering. Da er det også transport på lørdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå