rottweiler Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) vis man her en profil på xbox og man sletter den,så kan man jo bruke recovery Gamertag, så jeg lurte om man får save gamesa tilbake også vis man bruker recovery gamertag? Endret 13. november 2009 av rottweiler Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 savegames er lagret på enten hdd eller minnepinne. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 også lurer jeg på noe anna,jeg skal fixe sån atte jeg får xbox live,men jeg har en profil som ikke er live så lurte jeg på om vis jeg oppreter live om jeg får live på den profilen eller blir det en helt ny profil konto og jg må bygge meg opp igjen på forza3? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dersom du signer up for xbox live på den profilen du har så må du ikke starte på nytt nei. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Dersom du signer up for xbox live på den profilen du har så må du ikke starte på nytt nei. oki.da får jeg eventuelt bare nytt navn på profilen min vis det navne jeg har kanskje er opptat bare? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dersom du signer up for xbox live på den profilen du har så må du ikke starte på nytt nei. oki.da får jeg eventuelt bare nytt navn på profilen min vis det navne jeg har kanskje er opptat bare? Riktig. Du kan også velge et annet dersom du ikke er fornøyd med det du har nå. Lenke til kommentar
ritcki Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 kan man skifte navn på profilen sin? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 kan man skifte navn på profilen sin? Ja. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hvordan? http://support.microsoft.com/kb/908658 Lenke til kommentar
ritcki Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 hvordan? http://support.microsoft.com/kb/908658 Ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå