Ullsokk1 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Vi er en gjeng på 6 stykker som kommer og går her Så tenkte jeg å få med noen fler hvis dere har lyst. Krav er Mic og skype (Ja, skype enklest) Og litt skills hadde vært kjekt så kansje vi kunne ha vunnet noen runder også. Har 1100 kills og 600 deaths ca. For å vise hvordan jeg ligger ann. Steamen: Headhuntern Skype: Ullsokker Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 har spillet, men må vente på at pcen min ska bli fixa men jeg henger meg på jeg da hakke skype though, men microfon ( hvis det var det du mente med mic xD) Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er ikke sikker på om jeg er interessant nok da, men har spilt i noen dager nå. Har ikke spilt FPS spill online før nå siden jeg spilte en god del CS Source for noen år siden. Men jeg har over 1.1 i k/d ratio. Vet det ikke er veldig supert, men det kommer seg. Er også rank 23. Pytt, pytt. Gi tilbakemelding om jeg er brukbar. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Du får adde meg på steam da, så kansje vi kan game sammen Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Legg meg til jeg har mic. legg meg til på steam [email protected] Jeg heter Frode og bruker Merc27 når jeg spiller mw2. Endret 14. november 2009 av Mr_Ghost Lenke til kommentar
Syn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 jeg er keen! la deg til på skype Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Navn på skype og ingame? Så blir det litt lettere for meg xD Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hallo! : D Ja skal vi se, jeg startet med MW2 for noen dager siden, men jeg har gamet CoD 4 siden 2008 så jeg kan litt. Vis dere vil ha meg med så add meg på steam: evenajs skype: evenajskoglund Lenke til kommentar
Syn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 la deg til men du har ikke godtatt enda :/ Casper.eid er skypenavnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå