95andy95 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skrudde på pc'en og plutselig popper et blått bilde opp i ca. 0,5 sek... Har fått tatt bilde av det som stod.. Skal prøve å skrive dette inn her : "Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. UNMOUTNTABLE_BOOT_VOLUME Hvis det er første gang du ser denne stoppemeldingen. Starter du datamaskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt,gjør du følgende: Kontroller at all ny maskinvare eller programmvare er riktig installert. Hvis dette er en ny installering, ber du maskinvare- eller programvareprodusenten om windows-oppdateringer du kan trenge. Hvis problemet fortsetter, deaktiverer eller fjerner du nylig installert maskinvare eller programvare. Deaktiver BIOS-minnealternativer som bufring eller skygging. Hvis du må bruke sikkerhetsmdus til å fjerne eller deaktivere komponenter, starter......... Der vet jeg ikke hva som står. Sikkerhetsmodus fungerer ikke fordi maskinen blir slått av om og om igjen, dermed kan jeg ikke slette programmvare. Å deaktivere BIOS greiene vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Dermed er spørsmålet : Hva gjør jeg? Blir ganske leit om jeg mister flere bilder ol. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vet ikke hvilket operativsystem du har, men her er et forslag til xp: Fixing the dreaded “Unmountable Boot Volume” error Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Vet ikke hvilket operativsystem du har, men her er et forslag til xp: Fixing the dreaded “Unmountable Boot Volume” error Tusen takk for svar. Skal prøve å se hva jeg får til. Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg fikk det til ! Tusen takk for hjelpen.. "Sammen er vi sterke!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå