Rambo82 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hallai. Lurte på om det hele tatt er mulig å overklokke en pentium 4 540 3,2ghz prescott prossesor? Hovedkortet er ett fujitsu siemens d1826 . Bios: Pohenix (ikke award) Eller er dette helt utelukket siden det er en "fabrikklaget" pc? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 har en slik en på et asus HK sokkel 478, dro den opp i 3,8 en liten periode, men ble alt for liten kjøling... lå på 80*c idle Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 har en slik en på et asus HK sokkel 478, dro den opp i 3,8 en liten periode, men ble alt for liten kjøling... lå på 80*c idle ja har hørt disse er meget varm stock og så.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 uten OC er den på 60*c Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Alt er mulig... men kanskje ikke formålstjenlig. Om biosen har lite hjelpemidler for overklokking, og kjølinga er på et minimum av hva man kan godta er det kansjke like greit å ikke rote alt for mye med det? Ikke at jeg hadde latt være Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Alt er mulig... men kanskje ikke formålstjenlig. Om biosen har lite hjelpemidler for overklokking, og kjølinga er på et minimum av hva man kan godta er det kansjke like greit å ikke rote alt for mye med det?Ikke at jeg hadde latt være sant, biosen er ikke akkurat nasa i forhold til asusen min. Man kan egentlig ikke gjøre en drit der inne,så jeg tror jeg bare la være.. men har hørt folk komme opp i 3,8 på stock kjøler. Synes den bråker noe inni F%¤en med det "bassreflex" røret den har hehe. prøvde med en original c2d kjøler,og da var den stille som en mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå