Session^^ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har absolutt ikke lest meg opp på GIT, men jeg sitter i et møte og lurer på om GIT kan brukes som versjonsbehandler for autocad dwg tegninger eller er det stort sett software det dreier seg om? Om noen vet noe om GIT/tegnings håndtering setter jeg stor pris på litt info. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Git er en "dum" versjonskontroll, dvs at den tracker innholdet i filer, være seg binærfiler eller tekstfiler. Mao, den kan brukes til "alt". Men det betyr ikke at den er godt egnet. Hva slags filer er det du skal tracke? Binær eller tekst? Hvor store filer snakker vi? Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Autocad DWG filer. Det er tegninger. Hvert prosjekt har ca. 50 tegninger som oppdateres og jobbes på av forskjellige folk i nettverket. I dag ligger de kun i mapper uten noen form for system. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Binær eller tekst? Størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå