teekay19 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det finnes "nesten" bare en grunn til at eg ikkje bruker WindowsXP og det er at ofte når eg skal inn i diverse spill, så skifter maskinen oppløysning mange ganger og då lager skjermen klikke lyder for kvar oppløsning. Eg veit ikkje kor mykje det gjer med levetida til skjermen å skifte oppløysning unødvendig mange ganger, men det skjer ikkje i win98, ME eller 2000. Er dette noko som dere også opplever eller er det min kombinasjon av maskin og skjerm? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har akkurat det samme "problemet", med at skjermen klikker/blinker svart når den skifter oppløsning. Har ikke peiling på hva det kan være. Har en Viewsonic P95f og kjører winXP. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tror det er et rele som slår inn. Dere har et bråkete rele. På min skjerm høres det overhodet ikke. Men på mine foreldres skjerm er det som dere beskriver. Og de har en billig compaq skjerm. Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Eg trur det har med driverane til WinXP, for det er ingen klikkelyder når eg bytter oppløysning i Win98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå