abene Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bruker ikke Google egen søkemotor når de utvikler og markedsfører nye produkter? Les mer Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hæ? Artikkelen handler om at Google har lansert programvare med et navn som allerede eksisterte. Fair enough, men "har ikke google googlet?"-humor passer liksom ikke helt inn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Arsæll bør ringe Guiness, dette kvalifiserer til tidenes dårligste artikkel på en norsk nett-side. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Arsæll bør ringe Guiness, dette kvalifiserer til tidenes dårligste artikkel på en nett-side. Fikset. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hæ? Artikkelen handler om at Google har lansert programvare med et navn som allerede eksisterte. Fair enough, men "har ikke google googlet?"-humor passer liksom ikke helt inn Thank you for clearing that up! Tok litt tid før jeg forstod hva dette faktisk handlet om.. Lenke til kommentar
Gyngestol Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette var ikke noe særlig til artikkel. Skjerp deg, Arsæll. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 nei nei. McCabes heter "Go!". Googles heter "Go" Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Enig med kritikken her... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Haha... Jeg må bare smile. Beklager, det blir for dumt å klage på dette. Fredagshumor slått feil. Jeg klarer ikke la meg provosere av slik journalistikk. Smiler bare ved tanken. Hvis dette var seriøst ment er jeg enig i at noen bør ringe til noen, om Guiness er rett sted vet jeg ikke. Kanskje et sted med menn i hvite frakker og grønne vegger. Et sted hvor alle kan ytre seg på sitt eget intelligens nivå, og et polstret rom nederst i gangen. Bare et forslag. Men la oss ta dette som fredagshumor, og håpe på bedre fantasi neste uke... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fortsetter dette lavmålet så skal jeg starte fanklubb. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nest uke: "Microsoft binger ikke?" Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hele navnesaken går jo litt imot Google sitt "Don't be evil" grunnlag. Lenke til kommentar
aC Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 vel det skal straffe seg kjøpe seg tilhengere med good-guy stempelet Men truth be told så er det en åpen issue på det, så vi får bare vente å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå