Gå til innhold

Matrix Reloaded likt ETM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så matrix reloaded i går og lurte på om enter the matrix hadde samme historie, altså at man skulle redde zion, noen som vet no ?

Historien i ETM foregår parallelt med Reloaded, så de deler overordnet handling i så måte, men ETM foregår 'bak sceneteppet', altså du spiller Ghost/Niobe og gjør det de gjør som ikke vises i filmen. Det er en del steder der handlingen i de to krysses, dog.

Lenke til kommentar

har sett filmene spilt spillet og til og med sett anamatrix filmen. Og eg kan si at du ivertfall ikkje får noe ut av filmen ved å se anamatrix. Det er bare korte snutter fra matrix universet som ikke har en drit å gjøre med matrix reloaded. :yes:

Lenke til kommentar
hva han sa :woot:

hvorfor reply med noe som det ?

Og hva er vitsen med å replye med å spørre hvorfor han replyet med det?

- Bare tuller

En ting jeg lurer på med denne filmen er hvor mange år etter The matrix denne handlingen foregår?

Lenke til kommentar
har sett filmene spilt spillet og til og med sett anamatrix filmen. Og eg kan si at du ivertfall ikkje får noe ut av filmen ved å se anamatrix. Det er bare korte snutter fra matrix universet som ikke har en drit å gjøre med matrix reloaded. :yes:

Men det har noe å gjøre med "Matrix universet".

Lenke til kommentar

Eh. Har du sett noe helt annet? Final Flight Of The Osiris skjer nøyaktig før Reloaded starter, Kid's Story introduserer denne gutten som følger etter Neo og Trinity i Zion-scenene og The 2nd Renaissance 1&2 er forhistorien til The Matrix. Jeg tror du skal se The Animatrix en gang til.

Lenke til kommentar

Kanskje litt da. Det der visste faktisk jeg og, tru det eller ei :p

men fikk du virkelig så mye mer ut av historien i RELOADED ved å se Anamatrix. Når eg sier RELOADED, så mener jeg det som skjer parrallelt men historien i RELOADED. Jeg tenkte egentlig ikke noe over det før det ble tatt opp her inne. Men det var litt artig å se den renaissance greia..men om du fikk noe me ut av filmen reloaded p.g.a av den filmen kan no diskuteres. Mer et reklame produkt for filmen, som jeg mener at også spillet er.

Lenke til kommentar
Det er bare korte snutter fra matrix universet som ikke har en drit å gjøre med matrix reloaded.  :yes:

ehm, noen som forteller litt

The kid

The final fight of the Osiris

Har du sett alle 9? hvor fikk du tak i de? lastet ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...