havkat Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Hei ! Jeg skal på julebord med kjæresten min i kveld, gjennom jobben hans. Men, jeg vet enda ikke hva jeg skal ha på, noen som har forslag ? Det står at antrekket skal være fritidsantrekk... Jeg er forresten ei jente på 17 år Mvh Katrine Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Det du trives godt å gå i til vanlig. Fritidsklær vil jo si det du bruker til vanlig, så da ville jeg bare tatt det jeg var mest komfortabel i. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Det de mener med det er trolig at du ikke skal komme i din fineste ballkjole eller bunad. Et julebord er nemlig ikke særlig høytidelig. Frie tøyler og lave skuldre, men litt fint bør det jo være. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Ja, vet Syns det er vanskelig å finne ut noe å ha på seg.. For hvis jeg evt. finner noe fint å ha på som underdel eller hva det heter, så vet jeg ikke hva jeg skal ha oventil.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Hadde jeg fått beskjed om å ha på fritidsantrekk hadde jeg tenkt joggebukse med én gang. Men det er nok som de over sier, at det skal være fint, men casual. Du kan jo ha en søt kjole eller noe, en som du kunne gått med til hverdags også. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Kle deg sexy. Du må være noe han kan brife å vise frem til gutta på jobb samt at du kan smiske til deg flere drikkebonger å dermed få mer alkohol i blodet Endret 13. november 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Hadde jeg fått beskjed om å ha på fritidsantrekk hadde jeg tenkt joggebukse med én gang. Men det er nok som de over sier, at det skal være fint, men casual. Du kan jo ha en søt kjole eller noe, en som du kunne gått med til hverdags også. Skulle gjerne gått i joggebukse ja Kle deg sexy. Du må være noe han kan brife å vise frem til gutta på jobb samt at du kan smiske til deg flere drikkebonger å dermed få mer alkohol i blodet ^^ Ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Har du bilde av hva du gikk kledd i? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Har du bilde av hva du gikk kledd i? Desverre har jeg ikke det :/ Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Men det så bra ut? =) Lenke til kommentar
havkat Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Men det så bra ut? =) Ja, mener nå det Ihvertfall følge typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå