thamule Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Og det samme viser man ved å ikke blinke til høyre ved punkt 1; da betyr det at du skal videre rundt. Ja det stemmer. Eg innbilte meg at det var 4 armar på rundkjøringa. Då blir det litt mindre poeng i å blinke til venstre, men viss det hadde vore 4 armar, meiner eg fortsatt at dette gir grei informasjon til dei andre om kva ein skal. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) blinke seg til høyre når man skal ut. Og aller helst akkurat i det ein har passert nest siste arm. Då får dei som ventar så tidlig beskjed som mulig. EDIT: Beklager dobbelpost Endret 13. november 2009 av thamule Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bil B skal/bør blinke til høgre ved punkt to, verre er det ikkje. Blinkar bil B ved punkt 1 kan bil A finne på å køyre i den tru at bil B skal av der. Bil B blinkar ved punkt to for å signalisere til bil C at han skal av der og bil C kan dermed køyre uhindra. Det å blinke er spesielt praktisk i rundkøringer med fleire felt, der det er lett å miste oversikta, forutsetter sjølvsagt at folk blinker på rett tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå