Gå til innhold

Hjelp til å finne 1.8" IDE HDD

TiduZ

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en kunde som har en gammel IBM Thinkpad tablet som har defekt HDD. Kunden vil ha ny, fordi han er så godt fornøyd med maskinen. Jeg har store vansker med å finne en lik eller tilsvarende disk. Disken som står i er en hitachi 39t2547 på 60 Gb. Det litt spesielle med disken er at pinnene er på bredsiden av disken, ikke på kortsiden slik vi er vant til fra foreks. 3.5" og 2.5" HDD. Jeg har liten erfaring med så små disker som dette, så jeg vet ikke om det er normalt. Om noen kan hjelpe meg med dette hadde det vært flott :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dustin Home har en 80 GB Toshiba HD på lager (PATA er det samme som IDE).

Men den har pinnene på kortsiden, så vidt jeg vet.

Disken Hitachi 39T2547 er spesialproduksjon til Thinkpad X40, X41, så du må enten gå via nettsteder som selger "brukte" disker eller via Lenovo/Lenovo sine verksted.

Jeg fant en som hadde noen til salgs - om de sender til Norge, Hitachi 60GB Mini HDD. Prisen er ikke akkurat billig.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

bleh glemte adobe reader når jeg reinstallerte til win7, laste ned og arbeid jo :(

står jeg må kontakte megselv for assistanse, enda mer arbeid jo!

"the windows installer service could not be accessed. this can occur if the windows installer is not correctly installed. contact your support personnel for assistance."

men så litt merkelig ut den disken der o.O

vi har litt thinkpad tablets men de har "normale" 1,8" disker.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...