kimare Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har kjøpt litt forskjellig fra USA med lav dollarkurs. Alt passet bra bortsett fra alt med kortarm, som var ca en hel størrelse for stor. Jeg har hatt dette ute på finn.no en uke eller to og hatt null respons. Prisen jeg krever er heller ikke urimelig da jeg selger for samme pris som jeg kjøpte for. Noe som tilsvarer ca halv pris i forhold til norsk butikkpris. Det er også kurante merker som Quiksilver, Carharrt etc., er det noen som har tips i forhold til hva jeg kan gjøre for å få solgt klærne. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Prøv på salgsseksjonen på www.mote.no Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Takk har registert meg der, men jeg må visst vente noen dager før jeg kan opprette noen tråder. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Gi det til Frelsesarmeen. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nå er dette nye klær for ca 1000,- som jeg egentlig ikke har råd til å gi bort, men de gjør ingen nytte i skapet mitt og dersom det ikke blir solgt er fresesarmen et alternativ, men ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå