nor50 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har en litt sprek PC med mange disker som står på bestandig. Må legge inn alt på nytt nå. Må enten formatere en 1 TB Samsung som er brukt eller bruke en WD Caviar Green 1.5 TB. Hva og hvorfor bør jeg velge av Samsung eller WD? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er en fan av WD, men du kan se hvilken som har størst buffer. Så gå for den med størst buffer. Også når du formaterer så ligger du system partisjonen i "starten" på disken. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Alle disken "sparer strøm" er dålige så OS disk. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 personlig anbefaler jeg ikke det. Jeg foretrekker når mulig å ha en dedikert disk til system disk. Og jeg ville tro at over tid ville du bruke ganske mye av det andre på disken til lagring. selv om du partisjonerer den ut. Jeg ser fro meg masse defragmentering. og lav søke hastighet når du fyller opp resten av disken. så store HDD bruker jeg bare til data dumps. Alla image filer. musikk, film mao ting jeg ikke henter fram på en daglig basis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå