MR- Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Starter med en klipp fra Gossip Girl s01e10 http://www.youtube.com/watch?v=KZ95nxLohEY...feature=related Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Siste episode og siste scene av den originale Scrubs, sesong 8. http://www.youtube.com/watch?v=OHqHzWb0aiE Lenke til kommentar
MR- Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Trist, men bra avsluttning på legendarisk sesong Lenke til kommentar
vaniljeis Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Gossip Girl syns jeg har flere episke øyenblikk, men dette må jo værtfall være blant topp 3! Endret 13. november 2009 av vaniljeis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Greit med litt forklaring serien og hvorfor klippet er så "epic", spesielt for en som aldri har sett OC eller Gossip film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 24 sesong 3 episode 18 presset grensene enda lengre for hva man kunne tillate at en såkalt "good-guy" gjorde i kampen for å redde liv. Derfor er øyeblikket episk. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Finalen på Six Feet Under. Nydelig avslutning, på en ellers fabelaktig serie. Kan egentlig ikke klargjøre hvorfor, ettersom det spoiler en god del. Men musikkbruken er et viktig aspekt. Uten tvil en av de beste serieavslutningene noensinne. Endret 13. november 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Greit med litt forklaring serien og hvorfor klippet er så "epic", spesielt for en som aldri har sett OC eller Gossip film. Bra. For det er jenteserier. Usj! Men denne scenen fra Dexter er episk. Dexter er episk. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Greit med litt forklaring serien og hvorfor klippet er så "epic", spesielt for en som aldri har sett OC eller Gossip film. Bra. For det er jenteserier. Usj! Men denne scenen fra Dexter er episk. Dexter er episk. Sier meg enig i at dette øyeblikket er episk. Men, må også så at s03e11 er episk, hvor Dexter dreper Miguel Prado (Jimmy Smits), veldig sterk scene. http://www.youtube.com/watch?v=t199gcmiRes Endret 13. november 2009 av Marbash Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sier meg enig i at dette øyeblikket er episk. Men, må også så at s03e11 er episk, hvor Dexter dreper Miguel Prado (Jimmy Smits), veldig sterk scene. Enig. Jeg har selvsagt sett alt av Dexter som er utgitt/sendt Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Overrasker meg at ingen har nevnt The Sopranos avsluttingen. Den siste scenen er fantastisk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Lost: Desmond ringer til Penny via freightern i S4 av Lost. En episode som var så godt regisert og spilt av skuespillern(Henry Ian Cusik) til den sentrerte karaktern. Lost: Ben blir "dømt". En fantastisk skuespiller i en både creepy og emosjonell-scene, med små glimt av fortiden. Prestasjonene til skuespillern(Michael Emerson) var så bra i denne delen, at de lille cheesy effektene ikke bemerkes. Rescue Me: Hele delen når de er på fordrag om rasisme og sånt er bare så genialt. Veldig Rescue Me og veldig morsom scene. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Xbyt48baPYg ingenting som slår Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Harper's Island Se filmen hos Youtube Kjæresteparet Cal & Chloe har i løpet av de første 10 episodene overbevist seerne om at de virkelig hører sammen, og når de i denne ellevte episoden blir drept av Wakefield, så er det på en rørende måte. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Finalen på Six Feet Under. Nydelig avslutning, på en ellers fabelaktig serie. Kan egentlig ikke klargjøre hvorfor, ettersom det spoiler en god del. Men musikkbruken er et viktig aspekt. Uten tvil en av de beste serieavslutningene noensinne. Tidenes beste serieavsluttning. Men! Jeg anbefaler på det sterkeste at man ikke ser youtubevideoen med mindre man har sett hele serien før. Spoilende og tatt ut av sammenhengen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Litt moro fra Supernatural. Lenke til kommentar
MR- Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ari Gold har akkurat kjøpt agentbyrået som ditcha han Priceless Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Supernatural S05E08 - Changing Channels:D Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Dobbeltepisoden som avsluttet Seinfeld. Konge Endret 18. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan var den episk da? Syns den var ganske dårlig jeg da, tullete grunn for å bli satt i fengsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå