perpyro Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg ønsker meg 1 stykk tur retur tidsreise tilbake til i fjord sommer for å forhindre dette. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994689207 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Harde pakker funker jo alltid. Spill, musikk, dvd, klær, bøker, hobbyrelaterte greier. Med meg funker det meste, om jeg trenger det eller ønsker meg det. Jeg for eksempel, ønsker meg en genser og bøker om folkemusikk og Snorres kongesagaer ^^ --- Klippekort på tjenester hørtes jo ikke dumt ut Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror jeg begynner å bli voksen, fordi jeg ønsker meg faktisk myke pakker :S Enten begynner jeg å bli voksen, eller så begynner jeg å bli homo :S 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Man skjønner ikke hvor viktige sokker er før man er voksen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg ønsker meg 1 stykk tur retur tidsreise tilbake til i fjord sommer for å forhindre dette.http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994689207 Eirik Edvardsen, i presume? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 "klippekort" både ønsker jeg meg, og er noe jeg skal gi til dama... bare lage et lite hefte med forskjellige ting som hun kan få om hun leverer lappen... en liten notatblokk funker bra.. og så på en side ha massasje, en annen et jeg tar oppvasken, en laaaang klem, litt "kos", middag osv... nesten gratis og gir mer bang for the buck en det meste andre jeg kan gi.. ellers vil jeg ha et episk stort gavekort på en bra nettbutikk som jeg kan bruke på data og slikt japan tur noe fett til det nye rommet mitt spenn noen flasker med godsaker noen fete t-skjorter gensere er ikke å si nei takk til.. sokker (ja faktisk... er snart hull i alle sammen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Også jeg som trodde det var nærmest abnormalt å ønske seg sokker og underbukser, men det er jo utrolig kjekt å få en årsforsyning i jula. Ellers er jo også dvd/blu-ray toppers for min del. =) Endret 16. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Filmer, spill, elektroniske ting, klær (ved siden av en hard pakke:p), front og/eller bak høytalere osv osv.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 25 kilo med Beef Jerky.... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Et problem kan være at flere av de tingene vi menn ønsker oss er ting som vi egentlig har lyst til å kjøpe på egenhånd. Det kan være golfutstyr (sport og friluftsutstyr generelt), datakomponenter ol interesser som vi menn tar seriøst. Men fortvil ikke, da er det bare å bite i det sure eplet å be om instrukser fra mannen slik at man slipper å gjøre bomkjøp. Litt kjedelig er det da man vet nøyaktig hva man får, men på en annen side slipper man skuffelsen fordi damen kjøpte feil vare. Endret 16. november 2009 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Beste gaven er vel egentlig å si et beløp og gi valgfrihet, og gi noen sokker i tillegg. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Denne mitt ønske til mor og far iår. Antar det blir noen boksere og sokker ved siden av, men er vell det eneste jeg ønsker/trenger Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Je ønsker meg godteri og julebrus. Jeg tenkte jeg skulle være sparsom med julegavene i år og bare gi alle et bilde av meg. Jeg misliker jula, ikke fordi jeg får gaver, men fordi jeg må gi gaver til alle andre. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg ønsker meg -masse penger -et radiostyrt fly/rc fly Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg ønsker meg -masse penger -et radiostyrt fly/rc fly trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) jeg ønsker meg -masse penger -et radiostyrt fly/rc fly trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn Endret 16. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg ønsker meg -masse penger -et radiostyrt fly/rc fly trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn:p ja vurderte den, men siden den veier 1KG så vil den gå i tusen knas ved en styrt kontra miniumen som veier 18g men så var jeg helt nybegynner også Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 typen min sa han ønsker seg undertøy(JÆVLA vaskemaskin spiser opp sokkene og boxerene har blitt kidnappet) klokke Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) jeg ønsker meg -masse penger -et radiostyrt fly/rc fly trenger ikke mer en en tusenlapp til rc fly kyosho minium flyene er meget bra og perfekt for nybegynnere.. har 2 selv og de er flotte det du ikke veit at jeg har en stor cessna 182 skala har er bilde 150 cm vingespenn:p ja vurderte den, men siden den veier 1KG så vil den gå i tusen knas ved en styrt kontra miniumen som veier 18g men så var jeg helt nybegynner også ja men det er noe jævlig mye med fiksing og justering og repareing selom du ikke vært i lufta engang jeg måte fiske justere lime forsterke det er mye arbeid på det store flyet:). det flyet kosta 2 490 kr!! kjøpte den på rygge airsow:) EDIT. sorry for alle skrivefeil sliter lit på skolen Endret 16. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå