larsin90 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Hvordan skal jeg overføre en film/video (f eks en musikkvideo) som allerede er konvertert og ligger i itunes, til min iphone?? jeg får ikke til å dra elementet fra "film i bibliotek" til "film i min iphone".. og jeg får heller ikke til å markere filmen og synkronisere, slik som jeg gjør med musikken... noen som vet hvordan jeg skal få videoene over på iphonen?? videoene er konvertert til mp4 format og skal i utgangspunktet være klare til bruk tusen takk for svar Lenke til kommentar
larsin90 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 bump er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, Siden Itunes er selve symbolet på hvor vanskelig og krøkkete software kan være, skal det ikke være lett. Måten jeg importerer film til min iphone er å velge iphonen min under "enheter", så velge fanebladet "filmer". Jeg får heller ikke dratt over filmer, men må velge "legg til fil i bibloteket" under "Fil" øverst til venstre. Da går det fint å legge til 1 og 1 film for deretter å synkronisere den mot telefonen. Lenke til kommentar
larsin90 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Hei, Siden Itunes er selve symbolet på hvor vanskelig og krøkkete software kan være, skal det ikke være lett. Måten jeg importerer film til min iphone er å velge iphonen min under "enheter", så velge fanebladet "filmer". Jeg får heller ikke dratt over filmer, men må velge "legg til fil i bibloteket" under "Fil" øverst til venstre. Da går det fint å legge til 1 og 1 film for deretter å synkronisere den mot telefonen. Dette fungerer ikke til meg. Jeg har prøvd å gjort akkurat det du sier, men det skjer absolutt ingen ting når jeg trykker på "legg til fil i bibloteket". Videoen havner ikke på "lista" slik at jeg kan synkronisere den. Hvorfor er det slik?? Kan det være noe galt med itunes?? bør jeg laste det ned på nytt?? på forhånd takk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har du sjekket at den ikke har havnet i TV-serie lista? Har du søkt på filnavnet til filmen i Itunes? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 når du synkroniser må du kryss av at du vil synkronise den filmen. Lenke til kommentar
larsin90 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Har du sjekket at den ikke har havnet i TV-serie lista? Har du søkt på filnavnet til filmen i Itunes? Ja, den ligger ikke under "TV-programmer", men under "filmer". Når jeg søker på filnavnet i søkefeltet opp til høyre, så får jeg til opp filmen/filmene under "filmer" i itunes. Men når jeg skal gjøre dette under "filmer" på min iphone, da får jeg ikke opp noe som helst. Fatter ikke at det skal være så vanskelig! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ok så du har fila i iTunes og du kan se den... Hva bruke du til å konvertere filmen? Det kan jo virke som om filmen ikke har blitt riktige konvertert og dermed ikke kommer opp i under iphonen i Itunes... Endret 18. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå