banansplitt™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Leser egentlig ikke bøker, og de få jeg har lest er selvbiografier av diverse fotballspillere jeg synes er interessante. Mtp. Riises bokutgivelse her om dagen tenkte jeg vi kunne anbefale hverandre bøker. Det trenger ikke nødvendigvis være selvbiografier, men interssante bøker med fotball som tema. Diskusjon rundt bøkene er også hyggelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 David Beckham, My Side (David Beckham, Mitt Liv) Her blir du kjent med David Beckham fra han vokser opp og trener med faren sin, blir oppdaget av Uniteds speidere, tiden i United, til han står på Santiago Bernabeu og skal presenteres for Real-fansen. Jeg leser ikke bøker, denne slukte jeg. Første boken jeg leste og har lest den et par ganger i senere tid. Ble veldig godt kjent med en av de store heltene mine fra barndommen. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har hørt og lest mye bra om "Den forsvunne diamanten", så det er en bok jeg er ute etter å skaffe meg i nærmeste fremtid. Snart jul så . Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 To bøker jeg tenker jeg skal få lest etterhvert er "The Damned Utd" og "Mitt liv som ganske god fotballspiller". Boken til Freddy dos Santos virker spennende og jeg liker sånne historier. Dessuten virker dos Santos en hyggelig og sympatisk kar som jeg har fått sansen for som fotballspiller, selv om han spiller på Vålerengen. Virker også som om boken er godt skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå