Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun minner meg om...eksen!

Gjest gjestegjeste

Anbefalte innlegg

Gjest gjestegjeste

Holdt på med ei nå i noen uker, og i går kveld la jeg merke til at hun minte meg om ene eksen. Dog kun i ansiktet, i mørket, usminka.

Kanskje litt drøyt å freake ut, men jeg har fått litt hetta, siden jeg dumpa eksen. Vil da fan ikke at hun nye skal minne meg om eksen! Vil hun nye da alltid minne meg om henne? Det er snart tre år siden.

Har hatt dame i mellom disse to her også, så ikke noe med at jeg ikke er over den første. Var rett og slett utseendemessig - ved de faktorene jeg sa tidligere i posten.

Noen tips til å få det vekk fra hjernebarken? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ingen krise. Man har alle visse trekk i motparten som man tiltrekkes av, så man blir ofte sammen med "like" jenter utseendemessig. Men som han over meg presiserer, så er det kun utseende og det var (forhåpentligvis) ikke derfor du endte opp med å dumpe eksen.

Og siden dette kun er usminket i mørket i ansiktet, så ser jeg ikke at det kan by på noen store problemer. Regner med at hun nåværende kjæresten din ikke har de samme personlighetstrekkene som gjorde at du dumpet eksen din.

Lenke til kommentar
Gjest gjestegjeste

Håper ikke det er noe krise, at det eventuelt bare vil gå over. Litt irriterende er det jo..

Uansett, det her er ikke noe vits å fortelle den nye tuppa? :)

btw: ikke pga. utseende det ble slutt med hun første

Lenke til kommentar
Gjest gjestegjeste
Er vel strengt tatt ikke noen vits eller noe du bør fortelle den nye kjæresten ;) Det er som de over her har nevnt, det er visse trekk hver person tiltrekkes av. Og dette kan gå igjen hos nye damer/menn en møter.

Jess, det er sant det. Sier ikke noe om det her jeg da :)

Lenke til kommentar
Håper ikke det er noe krise, at det eventuelt bare vil gå over. Litt irriterende er det jo..

Uansett, det her er ikke noe vits å fortelle den nye tuppa? :)

btw: ikke pga. utseende det ble slutt med hun første

Jeg regner med at du ikke er sammen med dama di kun pga utseende, ergo burde det ikke være noe problem. Prøv å glemme eksen, sett pris på den nye dama og ikke si i fra til den nye dama - det er det dummeste du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...