Gå til innhold

tråløst tastatur fra logitech "henger" seg

Anbefalte innlegg

jeg har tastauret som følger med i logitech cordless desktop optical - pakken. plutselig, etter at jeg hadde oppdatert drivere og programmvare, begynte musa å "lugge" og tastaturet henger seg.

har postet om dette før, men ikke fått noen svar.

kan noen hjelpe meg? :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt litt problem med musen til Logitech når man ikke bytter batterier når batteriene snart har gått tom. Hvis jeg bare fortsetter å bruke musen til den rett og slett ikke reagerer lengre pga tomme batterier, så tar det også av en eller annen grunn litt tid før den begynnner å oppføre seg normalt etter jeg har byttet til nye batterier.

I grunnen har jeg har vanskelig å skjønne hvorfor jeg hele tiden må bytte batterier mens selve keyboardet har jeg enda ikke trengt å bytte batterier på...

Men i ditt tilfelle der både keyboard og mus oppfører seg rart så høres det mest sannsynlig ut som ett driverprobem siden dette skjedde rett etter en driveroppdatering. Da ville jeg forsøkt å avinnstallere driverene igjen og tatt i bruk de gamle.

Lenke til kommentar

mener du at jeg skal bare unninsalere alle drivedrne til mus og tastatur?

hvilke driver skal jeg da bruke??

ps : nå skriver jeg på bærbare pcn min for at tastaturet har sluttet helt å funke, og det er havlfult batteri i tastaturet, og mottageren står 10 cm. unna.

Lenke til kommentar

Man vil ikke ha mulighet til å se hvor mye strøm det er igjen på batteriene. Ei heller kunne kryptere signalet mellom tastatur og mottaker. Har ikke installert driverene til tastaturet mitt, så jeg har ikke oversikt over hvilke funksjoner som er tilgjengelig, og dermed heller ikke helt oversikt over hva som blir borte.

Hovedgrunnen til at du bør fjerne driverene er for å se om det er de som skaper problemer. Hvis du får det til å fungere uten drivere kan du prøve å installere nye drivere.

Fjernet du de gamle driverene før du oppdaterte dem? Hvis du ikke gjorde det kan det også ha skapt problemer. Derfor bør du få fjernet alt du har installert av drivere til tastatur og mus

Lenke til kommentar
Installer driverene på nytt, og fjern dem igjen fra legg til/fjern programmer.

eh...?! på legg yill fjern programmer er jo bare programmvaren til tastaturet og ikke driverne da......

Tror kanskje driverene er en del av den pakken. Prøv det iallefall, og start maskinen på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...