haakka Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg har tastauret som følger med i logitech cordless desktop optical - pakken. plutselig, etter at jeg hadde oppdatert drivere og programmvare, begynte musa å "lugge" og tastaturet henger seg. har postet om dette før, men ikke fått noen svar. kan noen hjelpe meg? :oops: Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Da er det nok sannsynligvis noe med de driverne du installerte sist. Prøv å installere noen andre (eldre) drivere, og se om det blir bedre da.... Lenke til kommentar
SamVimes Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har hatt litt problem med musen til Logitech når man ikke bytter batterier når batteriene snart har gått tom. Hvis jeg bare fortsetter å bruke musen til den rett og slett ikke reagerer lengre pga tomme batterier, så tar det også av en eller annen grunn litt tid før den begynnner å oppføre seg normalt etter jeg har byttet til nye batterier. I grunnen har jeg har vanskelig å skjønne hvorfor jeg hele tiden må bytte batterier mens selve keyboardet har jeg enda ikke trengt å bytte batterier på... Men i ditt tilfelle der både keyboard og mus oppfører seg rart så høres det mest sannsynlig ut som ett driverprobem siden dette skjedde rett etter en driveroppdatering. Da ville jeg forsøkt å avinnstallere driverene igjen og tatt i bruk de gamle. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg vil tro at du enten har dårlige baterier eller satt mottagerboksen for langt unna... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du kan også prøve å kjøre helt uten driverene til Logitech. Det er et kjent problem at driverene deres lager problemer for mange brukere. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 mener du at jeg skal bare unninsalere alle drivedrne til mus og tastatur? hvilke driver skal jeg da bruke?? ps : nå skriver jeg på bærbare pcn min for at tastaturet har sluttet helt å funke, og det er havlfult batteri i tastaturet, og mottageren står 10 cm. unna. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, fjern driverene helt. De innebygde driverene i Os'et skal funke fint, om enn med litt mindre funksjonalitet. Det er i hvertfall verdt et forsøk. Hvilket os bruker du? Bruker du usb eller ps2? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jeg bruker xp :oops: men jeg prøvde å slette logitechdriverne, men når jeg rebooter så krever xp cd,n med driverne (den fra logitech) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Med slettet, mener du at du gikk inn på legg til/fjern programmer eller at du bare fjernet mappen du hadde installert driverene i? Det første skulle du i så fall gjort. Kommer du videre uten å sette inn cd'n? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jeg slettet driverne fra system?! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Installer driverene på nytt, og fjern dem igjen fra legg til/fjern programmer. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hva mener du med mindre funksjonalitet????? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jeg brurker foresten ps2 Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Installer driverene på nytt, og fjern dem igjen fra legg til/fjern programmer. eh...?! på legg yill fjern programmer er jo bare programmvaren til tastaturet og ikke driverne da...... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Man vil ikke ha mulighet til å se hvor mye strøm det er igjen på batteriene. Ei heller kunne kryptere signalet mellom tastatur og mottaker. Har ikke installert driverene til tastaturet mitt, så jeg har ikke oversikt over hvilke funksjoner som er tilgjengelig, og dermed heller ikke helt oversikt over hva som blir borte. Hovedgrunnen til at du bør fjerne driverene er for å se om det er de som skaper problemer. Hvis du får det til å fungere uten drivere kan du prøve å installere nye drivere. Fjernet du de gamle driverene før du oppdaterte dem? Hvis du ikke gjorde det kan det også ha skapt problemer. Derfor bør du få fjernet alt du har installert av drivere til tastatur og mus Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Da jeg kjøpte det satt jeg batteriene i, satt pluggene inn i ps/2 porten og startet maskinen, og alt fungerer glimrende det. Det er et par ekstra knapper jeg uannsett ikke bruker som ikke fungerer, men de fleste knappene fungerer. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 vil jeg kunne bruke progrmmvaren til logitech, som f.ex mouseware? vil hurtigknappene funke da da???? hvorfår kan jeg ikke sjekke batterikapasitet da da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Installer driverene på nytt, og fjern dem igjen fra legg til/fjern programmer. eh...?! på legg yill fjern programmer er jo bare programmvaren til tastaturet og ikke driverne da...... Tror kanskje driverene er en del av den pakken. Prøv det iallefall, og start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 ok nå funker det fint. men bare en ting til alle med cordless tastatur: ikke stol på batterikapasiteten på programmvaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå