Proxor Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Eg husker og ha gjort det før for noen år sia og kan ikke huske og ha opplevd noen problemer da, skulle prøve og bruke eit eget bilde som spray i cs:source men da eg skal importere det får eg denne mld (se bilde) Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Uten at jeg tør å si noe sikkert, så mener jeg å huske at for meg, så funket det å bytte språk fra norsk til engelsk. Husker ikke om det var på Steam eller CS:S though Prøv begge du ^^ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Uten at jeg tør å si noe sikkert, så mener jeg å huske at for meg, så funket det å bytte språk fra norsk til engelsk. Husker ikke om det var på Steam eller CS:S though Prøv begge du ^^ Det er på steam, og jeg vil høyst tro at Valve ikke er så store idioter at de ikke fikser bugs som dette. Uansett så får du feilen pga. som meldingen sier, du har ikke rettigheter. Løsning for å få rettigheter: Lag en snarvei på skrivebordet til CS:S og høyreklikk på den. Velg "Kjør som administrator", fiks sprayen og så skal det være i boks. Du trenger ikke å kjøre som admin med mindre samme/lignende melding kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 ok takk det funket, lagde snarveg og kjørte som administrato Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Steam og Css SKAL være på engelsk. Burstfire mode - Kuleregn modus WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå