Reggy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Netshop har visst noen tilbudspriser på LED TV. Er 10 tusen kr for denne TV en et bra kjøp? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=123688 Eller bør man heller kjøpe noe helt annet som er bedre? Eller er dette noe av det beste man får nå på markedet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 det var en bra pris, har 46" selv er stor fornøyd, tror ikke du får noe bedre enn den, ihvertfall ikke i den prisklassen Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Denne modellen kalles også for UE40B6050 enkelte andre steder, da til betydelig høyere pris ! Hva betyr det at denne modellen har 2 forskjellige navn? Se linjen over. Hos Netshop har modellen navnet UE40B6000. Noen som vet om dette har noen betydning? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 UE40 B6050 er den nordiske versjonen av denne tven. Netshop paralellimporterer, dvs de importerer utenfor Samsung Nordic. (De får da en rimeligere pris, og kan selge den billigere) Det som da er litt kjipt (I følge noen) er at du ikke har 100 % pikselgaranti som samsung nordic lover, og du får ikke service hjem på døren. Men du har selfølgelig garanti/reklamasjon på tven, sånn som på andre butikker. Dette er en veldig god tv, og blant de råeste 40" lcd/led tven, du får på markedet per dags dato. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 UE40 B6050 er den nordiske versjonen av denne tven. Netshop paralellimporterer, dvs de importerer utenfor Samsung Nordic. (De får da en rimeligere pris, og kan selge den billigere) Det som da er litt kjipt (I følge noen) er at du ikke har 100 % pikselgaranti som samsung nordic lover, og du får ikke service hjem på døren. Men du har selfølgelig garanti/reklamasjon på tven, sånn som på andre butikker. Dette er en veldig god tv, og blant de råeste 40" lcd/led tven, du får på markedet per dags dato. Tusen hjertelig for informativt og godt svar! Da tror jeg ikke det er verdt tre til fire tusen ekstra å ta den nordiske modellen. Og da skjønner jeg at TV`en holder svært høy klasse. Var bare redd for at det fantes noe bedre som også var billigere - jeg er liksom ikke så oppdatert på dette med TV - det er jungel der ute - og for alt jeg visste kunne det jo være at LED var såpass nytt at man kunne for en vanlig og bedre LCD billigere. Men det skjønner jeg ikke er tilfelle. Jeg digger også det smale designet påå dem.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det er veldig bra design på samsung de nye LED/LCD tvene til samsung ja, og bildekvaliteten er også god. Jeg gikk nylig til innkjøp av ny tv, og da var denne modellen (men i 46") blant de det sto mellom, men jeg endte opp med en tykkere plasmaskjerm. (Men dog, den bildekvaliteten jeg var ute etter!) Endret 13. november 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det er veldig bra design på samsung de nye LED/LCD tvene til samsung ja, og bildekvaliteten er også god. Jeg gikk nylig til innkjøp av ny tv, og da var denne modellen (men i 46") blant de det sto mellom, men jeg endte opp med en tykkere plasmaskjerm. (Men dog, den bildekvaliteten jeg var ute etter!) Akkurat - vil det si at plasma er bedre enn disse LED TV`ene? Hva betalte du for din da? Modell og type? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå