yosraz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har nå fått oppgraderings dvdev til W7. Når jeg prøver å installere får jeg valget mellom Oppgradering eller Egendefinert (avansert). Jeg får kun opp systempartisjonen og denne kan jeg ikke gjøre noe med annet enn å installere OS. Hva gjør jeg? Dessuten har windows.old mappa blitt opprettet, hvordan slette denne? Jeg prøvde å lage partisjoner via Paragon Partition Manager, men det funket ikke. Har andre Acer-eiere opplevd det samme? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har du Vista og ønsker å oppgradere denne installasjonen? Hvis ikke velger du Egendefinert, og så velger du å formatere. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Har du Vista og ønsker å oppgradere denne installasjonen?Hvis ikke velger du Egendefinert, og så velger du å formatere. Jeg hadde Vista Home Premium før. Fikk tilsendt en oppgraderingsdvd fra Acer. Får ikke annet enn å oppgradere eller velge avansert. Har du Vista og ønsker å oppgradere denne installasjonen?Hvis ikke velger du Egendefinert, og så velger du å formatere. Jeg hadde Vista Home Premium før. Fikk tilsendt en oppgraderingsdvd fra Acer. Får ikke annet enn å oppgradere eller velge avansert. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Du må skille mellom oppgradrings lisens og oppgraderings installasjon. Dette er to forskjellige ting. Så spørsmålet er igjen: ønsker du å oppgradere Vista eller installere helt fra bunn av? Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Du må skille mellom oppgradrings lisens og oppgraderings installasjon. Dette er to forskjellige ting.Så spørsmålet er igjen: ønsker du å oppgradere Vista eller installere helt fra bunn av? Jeg ønsker å installere helt fra bunnen av. Har forresten: Win Vista Home Premium - Win 7 Home Premium Upgrade (Står på dvden jeg fikk i dag) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da velger du Egendefinert, og så velger du å formatere. Se også denne diskusjonen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168508 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du kan også lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168911 for en bilde for bilde guide. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Du kan også lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168911 for en bilde for bilde guide. Det gikk fint. Jeg skulle først slette de skjulte partisjonene med Paragon og da ble det svart skjerm og pcen slo seg av. Jeg hadde ikke i strømledningen!!!!! Dermed kom denne meldingen opp ved oppstarten: "Missing operativ system" Jeg tok og la inn oppgraderingsdvden og bootet fra cd-rom og da gikk det fint an å bruke clean install. Der fikk jeg også lags partisjoner og nå er systement oppe og går. Veldig enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå