Big SturL Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dama har bursdag snart, og i den anledning tenkte jeg (foreldrene hennes) å skaffe henne et stativ til kameraet hennes. Det er ikke behov for de mest avanserte greiene, bare et stativ som funker for å ta stødige bilder. Jeg skal innrømme at jeg har minimal kunnskap på feltet, så jeg trenger all hjelp jeg kan få. Har sett litt på priser, og tror et til 500-1000kr passer bra. Kan dere gi meg noen tips? Tenkte også å skaffe en fjernutløser, altså en sånn liten fjernkontroll. Synes å ha sett det et sted. Noen som vet om dette? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det rimeligeste stativet som fungerer er velbon 600R,flere her på forumet som har det og er fornøyd. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Fint å høre! Jeg har faktisk sett på det, og det virker som et kurrant valg ift. pris. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har stativet selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Og fjernkontrollen heter ML-L3, koster rundt 2-300. Alternativt kan du bestille no-name fra dealextreme for en slikk og en ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå