Vikingspeider Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Så, en kompis av meg lurer på om han kommer på NÅLK( http://lagetinord.smootown.no/nyheter/article5122.zrm ) og vi prøver å få ham med. Jeg tenkte at ingen kommer til å ta det så over the top at de lager en enmanns-a capella-video om at han må komme, så jeg gjorde det. Dette er mer "komisk" enn "bra", så jeg la nesten ikke noe arbeid i dette. Der er noen feil med teksten her og der fordi andrestemmen ikke fikk nok oppmerksomhet i forhold til stavelser da jeg skrev teksten, og dessuten synger jeg noe dypt. Men whatever. Det er bare gøy. Og ja, førstestemmen bommet på entryen til andre vers, men dette er så amatørmessig og helt uproft at jeg ikke brød.. brydde.. øh.. meg om det. Men om noen har.. tja, ett eller annet å si, så la ham si det, eller tie for alltid. Edit: Ja, jeg er for lat til å mekke egen melodi.. bare tok en der det er lett å finne ut flere stemmer. Heh. Endret 12. november 2009 av SkjeggNorris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå