nightwibe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg driver med en fordypningsoppgave om bilder (hovedfokus på foto). Jeg hadde vært veldig takknemlig om noen hadde svart på dette spørsmålet. Hvilket bilde er verdens beste?(jeg kan godt komme med ett par eksemple, burning munk og Afghan girl). Jeg hadde også satt pris på om du også kunne begrunne valget ditt. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sånn jeg ser det så er det klin umulig å svare på, noen liker mora, andre liker dattra. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Selv så er jeg svak for krigs fotografier Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Verdensbeste er nok vanskelig,så enormt mye og ta av Dette er nok et av de mest kjente. Lenke til kommentar
nightwibe Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Sånn jeg ser det så er det klin umulig å svare på, noen liker mora, andre liker dattra. Men det går jo ann å finne ett som for deg (personlig) er verdens beste. Jeg egentlig ikke interessert i hva alle er enige om at er verdens beste bilder. Jeg er interessert i hva du som person synes er det beste, som har gjort størst inntrykk på deg. Men det virker allerede som at de bildene som har gjort størst inntrykk på folk også er de som blir regnet som verdens beste bilder. Jeg er klar over at jeg ikke har skrevet det så godt i forumtråden. Men jeg håper kanskje at du kan finne et bilde som for deg er "verdens beste"? Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Beklager at jeg er litt kritisk, men jeg synes det er litt på kanten å be om hjelp til å gjøre studie oppgaver på denne måten. Spesiellt når den som legger inn forespørsel ellers ikke deltar i fora. Lykke til vha egen innsats! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selv så er jeg svak for krigs fotografier Ja, oppstilte bilder er topp. Men er enig med deg, er forferdelig mange gode krigsfotografier. Som sagt er sånt veldig individuelt motivsett, men jeg vil prøve å finne noen av de bildene som betyr mest for meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) The Blue Marble: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blue_Marble Begrunnelse: The Blue Marble was the first clear image of an illuminated face of Earth. Endret 13. november 2009 av mandela Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette er ett av de sterkeste jeg vet om: (Kevin Carter, Sudan 1993) ...men det er bare innenfor én sjanger. Jeg får meg imidlertid ikke til å klistre inn andre bilder sammen med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå