StephElena Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Det der er nok en ugle. Katt ugle... ble skuffet her. Trodde noen andre hadde hørt dyret jeg leter etter. Kunne minnet om Vixen Screams for er ikke helt Rød rev heller. Men helt enormt variasjon. Går helt fra Dype skrik til det dere hører på opptaket. Skrik 1.m4a Skrik 2.m4a JEG VET HVA DET VAR!! Ingen fugl rød rev var det visstnok! Bare mange av de ? så ble masse forskjellige ! Endret 31. mars 2020 av StephElena Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 John-B skrev (På 12.11.2009 den 19.46): Er et dyr som driver å skriker av og til om natten. Noen som klarer å høre hva det er for noe? Kan høres ut om det er oppi et tre. Lydfil vedlagt i zip (.m4a format ? hvilket_dyr.zip kan anbefale denne nettsiden for å spørre en ornitolog (kan laste opp lydklipp/filer) https://www.fuglevennen.no/sporsmal/ Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 er en form for rovfugl, mest sannsynlig ugle. bor sør for bergen jeg og, hører ugler støtt og stadig her. Lenke til kommentar
StephElena Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Det er ikke en fugl. De høres ikke sånn ut. Er en rød rev:) men takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå