jorgens91 Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Heisann Jeg ser etter en norsk eller svensk butikk som selger denne jakken da jeg helst ikke vil bestille helt fra USA... http://www.nomisdesign.com/products/Mens/F.../Logo%20Jacket/ Aller helst i limegrønn Takker for svar Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Beklager, jeg klarer ikke å dy meg, den der var fantastisk stygg. Også i limegrønn da?! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Må si meg enig med Yadii her... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Å herregud er det mulig. Han spurte ikke om deres mening, så dere trenger ikke å poste hvis dere ikke har noe som kan hjelpe trådstarter. Til trådstater: Finner bare amerikanske nettbutikker dessverre. Kan ikke finne noen norske som selger den jakken. Hvorfor ikke bestille fra amerikanske? Stoler ikke på dem ? :/ Endret 15. november 2009 av toy_man Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Å herregud er det mulig. Han spurte ikke om deres mening, så dere trenger ikke å poste hvis dere ikke har noe som kan hjelpe trådstarter. Til trådstater: Finner bare amerikanske nettbutikker dessverre. Kan ikke finne noen norske som selger den jakken. Hvorfor ikke bestille fra amerikanske? Stoler ikke på dem ? :/ x2 Er ikkenoe stress å bestille derfra egentlig, må vel uansett gjøre det siden den ikke finnes i norje. Og hvorfor limegrønn? det sto imellom svart og den, og jeg liker å skillle meg ut. that's why Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 F.eks. Dogfunk.com er bra å bestille fra, de frakter fort, har gode priser og veldig bra service. Nå sjekket jeg ikke om de har akkurat den Nomis-jakken der, men jeg snakker av egenerfaring og kompiser sine. Forøvrig synes jeg jakken er dritfet. Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 F.eks. Dogfunk.com er bra å bestille fra, de frakter fort, har gode priser og veldig bra service. Nå sjekket jeg ikke om de har akkurat den Nomis-jakken der, men jeg snakker av egenerfaring og kompiser sine. Forøvrig synes jeg jakken er dritfet. Snowboardere/skatere har en annen stil en stivepyntete armanibyfolk vettu : ) Også forøvrig bestilte jeg dem fra dogfunk i gårkveld : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå