Feliz69 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei jeg har en wd hd spiller,Prerelease 1.03.01 . Lagt inn,men noen av filene som ligger på disk får jeg ikke lyd på (digital 1) og noen kommer det ikke opp info eller lyd. På disse får jeg bare bilde/film. Dette gjelder bare noen få filer. Noen som har en løsning på hva jeg kan gjøre for å utbedre dette? Takker for svar. Endret 13. november 2009 av Feliz69 Lenke til kommentar
JAH Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Nå skriver du ikke hva slags filer det er, men hvis det er feks .mkv, så støtter ikke WDTV DTS (dvs den dekoder ikke DTS). Du kan sende lyden via optisk til en forsterker som dekoder DTS Endret 12. november 2009 av janaha Lenke til kommentar
Feliz69 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Nå skriver du ikke hva slags filer det er, men hvis det er feks .mkv, så støtter ikke WDTV DTS (dvs den dekoder ikke DTS). Du kan sende lyden via optisk til en forsterker som dekoder DTS har satt i optisk kabel rett fra spiller og i tv. Men forsatt ingen lyd. Ok,stemmer det er .mkv . Jeg har ikke forsterker som spiller DTS. Takker for info,blir da uten lyd på noen få filmer,men det går. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Du kan jo altids konvertere lydsporet til Dolby Digital... http://audioconverter.heartware.dk/Tutorial/ Endret 12. november 2009 av janaha Lenke til kommentar
Feliz69 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Du kan jo altids konvertere lydsporet til Dolby Digital...http://audioconverter.heartware.dk/Tutorial/ Tusen takk,prøver den:) Får ikke endret. Mulig jeg gjør feil. Endret 12. november 2009 av Feliz69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå