codgeeker1-_-1 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei jeg spiller call of duty4,det har gått ann å spille ganske lenge nå(er i level 53).Men nå skjer det mye rart...jeg har prøvd å plugge plugger i alle hull det går ann å plugge plugger i:P det går ann å spille i omtrent 2 min,så kommer:iw3mp.exe har sluttet å virke sånn har jeg holdt på lenge nå(1 time) noen som har samma problem/kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
codgeeker1-_-1 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hei jeg spiller call of duty4,det har gått ann å spille ganske lenge nå(er i level 53).Men nå skjer det mye rart...jeg har prøvd å plugge plugger i alle hull det går ann å plugge plugger i:P det går ann å spille i omtrent 2 min,så kommer:iw3mp.exe har sluttet å virke sånn har jeg holdt på lenge nå(1 time) noen som har samma problem/kan hjelpe meg? PÅ DATAMASKINEN ALTSÅ... Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 prøvd å installert spillet på nytt? Lenke til kommentar
codgeeker1-_-1 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hei jeg spiller call of duty4,det har gått ann å spille ganske lenge nå(er i level 53).Men nå skjer det mye rart...jeg har prøvd å plugge plugger i alle hull det går ann å plugge plugger i:P det går ann å spille i omtrent 2 min,så kommer:iw3mp.exe har sluttet å virke sånn har jeg holdt på lenge nå(1 time) noen som har samma problem/kan hjelpe meg? PÅ DATAMASKINEN ALTSÅ... nei da kommer jeg jo i level 1 igjen... Lenke til kommentar
codgeeker1-_-1 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 fant ut av det det var bare å slå av å på datamaskinen:P(det var mamma sitt forslag).prøv det selv hvis du har problemer;P Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bare så du vet det så begynner du ikke på lvl 1 igjen etter å installerer spillet på nytt. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bare å lagre profil mappen din et annet sted på datamaskinen. Du har plugget inn mic ? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis jeg ikke tar feil, har IW bestemt seg for å lagre spillerkonto-info på nettet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis jeg ikke tar feil, har IW bestemt seg for å lagre spillerkonto-info på nettet. Ikke på cod4, kun på mw2 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Aah, da må jeg bare legge meg flat, gitt. Jeg får begynne å lese titler oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå