erlendo89 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 La jeg ikke merke til, men tror da ikke de skal gjøre det. Har ikke gjort det til meg før, men er ikke 100% sikker da. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 xbox live: Hidephix Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Får legge ut min også da. har ikke spillt på en stund, men tenkte å ta en runde i kvell og helga som kommer nå. GT: PremixedGabbas. BTW: Kommer sikkert til å legge til et par av dere. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 GT: Chillaxx96 Kommer til å svett game mw2 når jeg får xbox live igjen løpet av uka, legg meg til da! : ) Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 er det noen som har kommet i 8 prestige på cod her ? .... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 GT: Emperor Riot Er maks nabb, men er jo bare mojjo, det. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Erlendo89 Du har ikke nevnt SigmoidSkink i vennelista di selv om du har lagt meg til! PS: går det an at man lager en såkaldt *HW Gruppe* der du har alle HW vennene dine på Xbox Live? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Erlendo89 Du har ikke nevnt SigmoidSkink i vennelista di selv om du har lagt meg til! PS: går det an at man lager en såkaldt *HW Gruppe* der du har alle HW vennene dine på Xbox Live? Beklager på det sterkeste at jeg har glemt deg Skal fikses. Tror ikke det går an å ha grupper, men det hadde vært veldig tøft om det hadde vært sånn. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 GT InnBakte BaIIar gamer kun med folk som klarer og få ting til på mw2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gamertag: Ownbeef spiller mw2 og mw Gears of war2 Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gamertag: Mr Gimmick Spiller bare MW2. hele tiden, hehe. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 fD MaD, add meg folkens ! Er på akkurat nå ! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Erlendo89 Du har ikke nevnt SigmoidSkink i vennelista di selv om du har lagt meg til! PS: går det an at man lager en såkaldt *HW Gruppe* der du har alle HW vennene dine på Xbox Live? Ler værgang jeg ser det navnet der, sigmoidskink liksom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Trenger noen å spille quickscope med Er ikke så veldig god, men digger quickscope matches på Rust og Terminal! Gamertag: NothinDoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå